УМОВИ
проведення міського фотоквесту
„Весняний Маріуполь”
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Міський фотоквест проводить міський Центр науково-технічної творчості учнівської молоді (Комсомольський бульвар,50-б, тел.58-32-08) за узгодженням з управлінням освіти. Дата проведення 27.03.2015 року. Загальний збір команд учасників фотоквесту - о 10.00 годині, маг. „Успіх” (пр. Леніна, зупинка Леваневського).
Орієнтовний час проведення фотоквесту – 4–5 годин. На виконання завдання
2 години з 10.00 – 12.00, з 12.00 – 12.30 – прийом відзнятого матеріалу, підсумки підводяться з 12.30 до 14.00, нагородження з 14.00 – 14.30, завершення фотоквесту у 14.45
2. МЕТА ФОТОКВЕСТУ:
- масове притягнення учнівської молоді до фотомистецтва у нашому місті;
- розвиток творчих здібностей учнів;
- підвищення ролі фотоаматорства у морально-естетичному вихованні
підростаючого покоління;
- пошук та розкриття нових юних талантів;
- організація змістовного дозвілля дітей та юнацтва, пошук його нових форм.
3. УЧАСНИКИ ФОТОКВЕСТУ
У фотоквесті беруть участь творчі колективи юних фотоаматорів, вихованці загальноосвітніх шкіл, позашкільних установ.
В команду входять від 3 до 5 учнів різною віковою категорією, оснащених цифровим фотоапаратом на команду. Конструкція фотоапарату повинна дозволяти копіювати знімки крізь порт USB (або учасник повинен мати комунікаційний шнур для зв’язку фотоапарата з комп'ютером) формат знімків – JPEG, JPG.
Вікова категорія учасників 11-18 років.
Очолює команду керівник, призначений наказом по навчальному закладу.
Керівник команди несе відповідальність за життя та здоров’я дітей під час проведення міського фотоквесту.
Кількість команд від одного навчального закладу не регламентується.
Заявки на участь у фотоквесті приймаються безпосередньо перед початком фотоквесту.
4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ
Всі завдання повинні бути виконані командою під час змагань (з моменту старту до моменту фінішу) за допомогою одного фотоапарату без додаткової обробки.
ЦЕ ВАЖЛИВО! Черговість знімків (черговість встановлюється по імені файлів) повинна збігатися з черговістю завдань маршрутного листа, в іншому випадку нараховуються штрафні бали.
Маршрутний лист змагань команда отримує на старті фотоквесту.
5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ
Для організації та проведення фотоквесту створюються оргкомітет та журі, склад яких затверджується відповідними органами управління освітою.
Оргкомітет вирішують всі питання, пов’язані з підготовкою та проведенням фотоквесту.
Журі підводить підсумки, визначає кращі фотороботи міського фотоквесту.
В процесі фотозйомки могуть бути виконані декілька знімків одного об’єкту, але на момент здачі фото робіт на фініші квесту, кожний об’єкт надається одним знімком.
6. ШТРАФНІ САНКЦІЇ:
За відсутність фотографії пункту маршрутного листа – бали не нараховуються.
За порушення черговості завдань маршрутного листа - мінус 10 балів.
За порушення правил дорожнього руху в процесі проходження фотоквесту команда дискваліфікується.
7. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ:
Роботи оцінюються за наступними критеріями:
- проходження дистанції фотоквесту згідно маршрутного листа;
- наявність фотографій всіх об'єктів фотозйомки.
При оцінці фотографій, виділених у маршрутному листі окремим кольором, додатково оцінюються:
- якість виконання фотографій;
- оригінальність задуму;
- ступінь емоційного впливу.
8. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Команда - переможець визначається жюрі за результатами оцінки фото робіт.
За результатами фотоквесту призери нагороджуються дипломами міського Центру науково-технічної творчості учнівської молоді, заохочувальними призами.
До зустрічі на змаганнях !!!
|